Monday 14 November 2016

Ziarah Tengku Affendi di Hospital

Pusat Khidmat Ahli Parlimen Kuala Nerus

Ziarah dan Santuni Pesakit
Tg Affendi Bin Tg Mohamad
Di Hospital Sultanah Nur Zahirah,
Kuala Terengganu.
Ahad : 13 Nov 2016

ZIARAH ORANG "KUAT" DI HOSPITAL

1. Pesakit merupakan "orang kuat" di dalam parti PAS, berkerja sebagai penjual buah di pasar minggu sekitar kawasan Kuala Nerus, dalam masa yang sama,  tugas sebagai "mata rantai" perjuangan tidak dilupakan,  sentiasa komited dan istiqamah dalam mengikuti perkembangan PAS.  Antara komitmen semasa ialah sentiasa menyediakan tabung derma berhampiran tempat jualannya bagi membiayai kos pembinaan Kompleks Tarbiah Al-Taqwa (KOMTAQ) di Kg Batu Enam. Kutipan tersebut berjaya mengumpul lebih dari RM 1000 bagi setiap bulan.

2. Semasa rombongan tiba, pada jam 1.30 tengahari saudara Tg Affendi baru sahaja keluar dari bilik pembedahan. Menurutnya,  pembedahan dijadualkan pada 15 november, disebabkan kekosongan jadual diawalkan pada hari ini setelah 17 hari terlantar dihospital. Operasi pembedahan memasukkan besi dibahagian patah berlangsung sekitar 4 jam lebih, bermula  jam 8pagi tadi . Akibat dari patah tulang di bahagian peha semasa terjatuh sewaktu berniaga sejak 27 oktober lalu, perniagaannya tidak dapat diteruskan seperti biasa.  Hanya hujung minggu sahaja diuruskan oleh isterinya bersama beberapa orang pembantu bagi meneruskan peniagaannya.

3. Sebelum bersurai,  pihak Pusat Khidmat Parlimen Kuala Nerus menyampaikan salam dari pihak YB Dato' Dr Mohd Khairuddin bin Aman Razali at-Takiri dan sedikit sumbangan. Pesakit juga merupakan adik kepada pemberi motivasi terkenal Tg Asmadi terus membalas salam serta berterima kasih atas kunjungan tersebut. Beliau turut mengirimkan salam kepada Yang Behormat Parlimen Kuala Nerus.

4. Turut serta wakil dari Pusat Khidmat Parlimen Kuala Nerus Zulkifli dan Ust Abdul Hadi Harun.

Di sediakan oleh:
Ust Abdul Hadi bin Hj Harun
Pegawai Khas
YB Ahli Parlimen Kuala Nerus
0163744017

www.drtakiri.blogspot.com

No comments:

Post a Comment